Wednesday, October 7, 2009

Uniknyer Kehidupan...


Uniknyerr kehidupan
Uishhh...malu betul! orang lain buat refleksi kat depan tak de pun yang menangis...tiba giliran aku over-over plak sampai nak nangis2...nak nangis2 kerr???? bukan dah nangis ker...xmalu betul depan En.Muhaimi plak tu...kawallah sikit...heheh memang sebak dan terharu...dah cuba kawal tapi tak mampu...nasib baiklah ada juga yang jiwanyer hampir sama dengan aku...xdelah malu sangat aku bila Agien pun nangis jugak heheheeheh...bukan ape, sebab hingga ke hari ini aku rasa macam mimpi ajer aku dapat calon cemerlang...ermmm apa yang membuatkan aku terus dibuai mimpi apabila madah-madah daripada Ustazah Noraini semasa aku menghantar Folio PPIM...xperlu lah aku nyatakan di sini...biarlah dulu menjadi rahsia walau aku dapat merasakannya...

Sungguh kuterasa kehidupan ini sangat unik..betul kata Dr. HM Tuah tentang arus alpha dan arus beta...baru aku teringat anak-anak muridku, tiba-tiba dapat panggilan telefon daripada mereka...sungguh terharu mendengar luahan cerita mereka yang masih lagi simpan "kad gergasi" yang saya hadiahkan kepada mereka..kini aku dimaktab meneruskan perjuanganku yang belum selesai..



buat mutiara-mutiaraku...
pergi cikgu bukan meninggalkanmu semua
tetapi kerana komitmen dan tugas yang belum selesai
masih jauh disudut hati ini kenangan bersama kalian
dan harapan dan doa agar terus menjadi murid cemerlang
tidak lupa ucapan terima kasih
kerana kerjasama yang diberikan sepanjang tempoh cikgu di sana
andai berpeluang dan masa mengizinkan
akan ku ke sana melawat kalian
miss u all soo muuaahhh

No comments:

Post a Comment