Tuesday, March 23, 2010

Aku Bukan yg Terbaik Utkmu & Dirimu Bukan Tercipta Utkku

Sukarnya kunyatakan..perasaan hatiku...yang semakin xkeruan bila mengetahui semua ini....walaupun pedih,sedih,perit,jerit,pahit..kuterpaksa telan jua kerna itu takdir yang telah tersurat dan hakikat yg perlu diterima..

Pengalaman mengajar erti kehidupan...pengalaman mendewasakan mematangkan fikiran...belajarlah dari pengalaman dan amiklah pengajran dari pengalaman...ape yang terjadi hidup tetap mst diteruskan jua...kerna udah lumrah hidup mmg untuk diduga..justeru xperlu takut untuk diduga..mesti harungi dengan hati terbuka...

walauapapun aku kena akur dengan apa yang kudengar,dengan apa yang kutahu walaupun bukan dari sudut hatinyer sendiri..tetapi itu sudah nyata lagi terbukti tak perlu untuk dia memberi penjelasan lagi..hatiku sudah cukup terkilan kerana aku tertanya2 dan tertunggu bila dia akan menjelaskan situasi dan keadaan sebenar kepadaku..namun itu hanya tinggal kenangan...aku rase tertipu...kenapa harus aku dipermainkan..soal hati dan perasaan sukar untuk dimengertikan..terasa hancur luluh hati ini...kalau tidak suka katakanlah..jangan terus bagi harapan...

Aku tetap mendoakan kebahagian untuknya..semoga berbahagia untuk selama-lamanya....walaupun hati aku kecewa dan luluh dengan apa yang berlaku..tetapi aku hanya percaya satu ALLAH tetap disamping aku walau apa jua terjadi...

Ya Allah aku pohon kepada-Mu agar aku diberi kekuatan dan ketabahan untuk menjalani kehidupan di alam fana ini...






No comments:

Post a Comment