Wednesday, September 16, 2009

Aduisssss?????? Adakah Aku??????

..."Boleh jumpe dengan Guru Besar?..Saya pensyarah dari IPGMKTAR..."...aduis adakah aku kena selia hari ni, tapi kelas aku dah habis...aku mash tertanya2 dlm hati dan saling berpandangan bersama pasangan praktikum Cecilia ak Udil....
ohhh tepat sekali yg aku jangkakan, GB kluar dr blik dan minta kami berdua msuk ke biliknya utk berjumpa dgn mereka..slps bersalam dan bertanya khabar..hanya aku diminta utk menyediakan segala dokumentasi praktikum di satu bilik untuk buat perbincangan...jadi kami amik Pusat Sumber Sekolah utk berbincang...
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar...segala-galanya disemak..bermula dengan buku log RPH, Folio praktikum, Huraian Sukatan Pelajaran, Latihan Murid-Murid dan segala dokumen yang berkaitan...syukur di atas usaha yang penuh keikhlasan harinye membuahkan hasil yang amat dibanggakan walaupun aku terasa seperti mimpi..
walauapapun..aku tak mungkin akan berada ke tahap ini tanpa bimbingan dan didikan daripada Pn.Hjh Rokaiyah Hj Jaya(pensyarah pembimbing IPGMKTAR) dan Cikgu Safuani Brahim (Guru Pembimbing SK Selepong) yang tidak pernah jemu memberi didikan, bimbingan dan tunjuk ajar sehingga saya berjaya ke peringkat ini. tidak lupa juga buat semua guru-guru di SK Selepong dan para pensyarah IPGMKTAR yang memberi sokongan,tunjuk ajar serta semangat untuk saya...
tidak lupa buat insan yang sentiasa dihati mak dan ayah..terima kasih atas segala-galanya..inilah hadiah angah yang paling bermakan buat mak dan ayah...adik-adik tercinta jadikanlah kejayaan angah sebagai pembakar semangat untuk terus berjaya...

No comments:

Post a Comment